Yüksekokulumuz Yönetim Kurulunun 13.04.2021 tarihli ve 2021/14-3 kararı doğrultusunda, 2020-2021 Eğitim-Öğretim Yılı Zorunlu Yaz Stajı için geçerli olmak üzere;
 
1-) 1. sınıf öğrencilerimizin kendi istekleri doğrultusunda 2021 yaz dönemi stajlarını erteleyebilmesine,
 
2-) 1. ve 2. sınıf öğrencilerimizin 2021 yaz dönemi stajlarını belirlenen takvime göre ödev/proje vb. şeklinde yapabilmesine,
 

3-) 1. ve 2. sınıf öğrencilerimizin 2021 yaz dönemi stajlarını kendi istekleri doğrultusunda kendi belirleyecekleri kamu/özel kurum veya kuruluşlarda belirlenen takvime göre yüzyüze şeklinde yapabilmesine, COVID-19 Pandemisi nedeni ile staj esnasında oluşabilecek olumsuz durumlar (işletmenin salgına bağlı faaliyetlerini durdurması, öğrencinin Covid-19 pozitif çıkması vb.) karşısında tüm sorumlulukların öğrenciye ait olmasına karar verilmiştir.

 

Stajların Ödev/Proje vb. Yapılması:

- 13/06/2021tarihine kadar Ödev/Proje Talep Dilekçesini doldurup ıslak imzalı halini (çıktı alıp imzalayıp taratın lütfen) yüksekokulumuz öğrenci işleri birimine e-posta (This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.) yolu ile başvuruların alınması.

Stajların ödev/proje vb. takvimi;

- Ödev/Proje talep dilekçesinin kurumumuza ulaştırılması için son tarih: 13/06/2021

- Ödevin/Projenin öğrenciye verileceği son tarih: 02/07/2021

- Ödevin/Projenin öğrenci tarafından teslim edilebileceği tarih aralığı: 27.08.2021 - 07.09.2021

- Ödev/Proje dosyalarının ilgili bölümlerin staj komisyonları tarafından istenen formatta hazırlanarak, Yaz Döneminde Kastamonu Üniversitesi UZEM sisteminde oluşturulacak STAJ dersi içerisine yüklenmesi.

-Ödevin/Projenin Değerlendirilmesi için son tarih: 19/09/2021

 

Stajlarını Kamu ve Özel Kurum veya Kuruluşlarında Yüzyüze Yapılması:

-YÜZ YÜZE STAJ YAPMAK İSTEYEN ÖĞRENCİLERİMİZ İÇİN BAŞVURUDA HERHANGİ BİR EKSİKLİK, EKSİK EVRAK VB. HUSUSLAR OLMAMASI KAYDI İLE 04 HAZİRAN 2021 TARİHİNE KADAR UZATILMIŞTIR.

-BAŞVURUDA EKSİK EVRAK YA DA HATA OLMASI DURUMUNDA HİÇBİR ŞEKİLDE GERİ DÖNÜŞ YAPILMAYACAKTIR.

-BAŞVURUDA HERHANGİ BİR EKSİKLİK OLMASI DURUMUNDA YÜZ YÜZE YAPMA BAŞVURUSU REDDEDİLECEK OLUP, BAŞVURUSU REDDEDİLEN ÖĞRENCİNİN STAJI ÖDEV, PROJEYE DÖNÜŞTÜRÜLECEKTİR. 

Öğrencilerimizin Staj yapacağı  Kamu ve Özel Kurum veya Kuruluşların Bölüm Staj Komisyonlarından ONAYINI almasından sonra:

04/06/2021tarihine kadar;

1-) Firma / Kurum Staj Uygunluk Beyanı,

2-) Staj Talep Beyanı ve Taahütname,

3-) Zorunlu Staj Başvuru Formu

4-) Staj Sözleşmesi’nin eksiksiz doldurularak ıslak imzalı halininin (çıktı alıp imzalayıp-imzalatıp taratın lütfen) yüksekokulumuz öğrenci işleri birimine e-posta (This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.) yolu ile gönderilmesi ve sürecicin aşağıdaki direktiflere göre yürütülmesi gerekmektedir.

a) Başvuru evraklarını (Firma / Kurum Staj Uygunluk Beyanı, Staj Talep Beyanı ve Taahütname, Zorunlu Staj Başvuru Formu ve Staj Sözleşmesi) https://tosya.kastamonu.edu.tr/index.php/tr/dokumanlar/staj linkinden indiriniz. (Yüzyüze başvuru yapmak isteyenler Yüksekokulumuz fotokopi bürosundan temin edebilir.)

b) Staj tarihi olarak aşağıda verilen tarihlerden birini belirleyiniz. (tarihler hafta içi (5 gün) ve hafta sonu (6 gün) olarak, resmi tatiller vb. hesaplanarak 40 gün olacak şekilde hazırlanmıştır.)

c) Tüm evraklarda gerek sizinle ilgili gerek ise kuruluş ile ilgili kısımları eksiksiz doldurarak çıktısını alıp (zorunlu staj başvuru formuna fotoğraflarınızı yapıştırınız) imzalamanız gereken yerleri imzalayınız. Staj yapacağınız kuruma imzalatmanız gereken yerleri imzalatınız.

d) İmzaladığınız ve Staj yapacağınız kuruma imzalattığınız tüm belgeleri Firma / Kurum Staj Uygunluk Beyanı, Staj Talep Beyanı ve Taahütname, Zorunlu Staj Başvuru Formu ve Staj Sözleşmesi sırası ile taratın.

e) Tarattığınız belgeleri Yüksekokulumuz öğrenci işleri birimine e-posta (This email address is being protected from spambots. You need JavaScript enabled to view it.) yolu ile 04/06/2021tarihine kadar gönderiniz.

f) Göndermiş olduğunuz Staj başvuru evraklarının Müdür/Müdür Yard./ Bölüm Başkanı/Staj komisyonu vb. onayları tamamlandıktan sonra sizlere mail yolu ile gönderilecektir (Gönderilecek staj evraklarını staj yapacağınız kuruma staj başlangıcına kadar ulaştırınız).

g) Staja başlamadan hemen önce https://tosya.kastamonu.edu.tr/index.php/tr/dokumanlar/staj linkinden indireceğiniz staj dosyasının çıktısını alın. Dosyada yer alan Staj Başarı formunun sizinle ilgili kısımlarını doldurarak ve fotoğrafınızı yapıştırarak kuruma teslim edin. Staj sonunda staj başarı formunu ve hazırlayacağınız staj dosyasını istenen formatta hazırlayarak taratıp Yaz Döneminde Kastamonu Üniversitesi UZEM sisteminde oluşturulacak STAJ dersi içerisine yükleyin.

Not-1: Kamu Kurum ve Kuruluşlarında (örneğin devlet hastaneleri veya SGK gibi) staj yapacaklara Devlet Katkısı ödenmeyecektir. Bu nedenle sözleşmelerde yer alan devlet katkısı kısmına “Devlet Katkısı Yok” ibaresini ekleyiniz.

Not-2: Eksik beyanda bulunan veya eksik evrağı bulunan öğrencilerimizin başvuruları kesinlikle kabul edilmeyecektir.

 

2020-2021 Yaz stajı için tarihler (kamu ve özel kurum veya kuruluşlarında yüzyüze yapacaklar için);

BAŞLANGIÇ

BİTİŞ

SÜRE

RESMİ TATİL

HAFTA İÇİ

05.07.2021

07.09.2021

40

15 Temmuz (1 gün), Kurban Bayramı (19,20,21,22,23 Temmuz (5 Gün), 30 Ağustos (1 gün)

BAŞLANGIÇ

BİTİŞ

SÜRE

RESMİ TATİL

HAFTA SONU

05.07.2021

27.08.2021

40

15 Temmuz (1 gün) Kurban Bayramı (19,20,21,22,23 Temmuz (5 Gün)

BAŞLANGIÇ

BİTİŞ

SÜRE

RESMİ TATİL

HAFTA İÇİ

02.08.2021

27.09.2021

40

30 Ağustos (1 gün)

BAŞLANGIÇ

BİTİŞ

SÜRE

RESMİ TATİL

HAFTA SONU

02.08.2021

17.09.2021

40

30 Ağustos (1 gün)